In perioada :
19- 23 Februarie a avut loc a treia intalnire a partcipantilor in proiectul Comenius :
Between Religions and Ethics - A Common Ground care s- a desfasurat in Instituto de Enseñanza
Secundaria Santa Clara, Santander City, Cantabria si unde
au participat elevi si profesori din scolile partenere, astfel: Colegiul
National Octav Onicescu- Bucuresti –scoala coordonatoare- a participat cu 8 elevi si 4
profesori, Pencho Slaveikov Comprehensive School No.1, Sofia, Bulgaria a participat cu 4 elevi si 4 profesori si 4
elevi si 2 profesori au fost reperzentantii scolii din Polonia, ZESPÓŁ
SZKÓŁ NR 31 IM. JANA KILIŃSKIEGO
. Yahya Turan Anadolu Öğretmen Lisesi
Reyhanlı Hatay a participat
cu 4 elevi si 2 profesori iar scoala
gazda a particpat cu toata echipa de elevi si profesori implicati in proiect.
Sambata, 9 aprilie elevii au facut cunostinta cu gazdele lor si s-au cazat;
Duminica, 10 aprilie s-a organizat o excursie de studiu
avand ca obiective: Monastery of Santo Toribio de Liébana and Santa María de Lebeña. Subiectul acestei excursii de studiu a fost
: "Valorile religioase, arta- sculptura, stilurile arhitecturale in religia catolica" si a a dat elevilor
posibilitatea sa compare si sa impartaseasca valorile comune religioase si
etice si sa fie constienti de necesitatea acestor valori ca baza pentru o lume
a democratiei si respectului.
Luni, 11 aprilie , directorul scolii gazda a deschis oficial intalnirea de proiect, s-a vizitat scoala gazda dupa care au inceput activitatile planificate astfel: folosind metode ale educatiei non-formale elevii implicati in proiect s-au cunoscut mai bine cu ajutorul "Portretului Chinezesc", au comunicat impartasindu-si gandurile si aspiratiile cu ajutorul "Liniei rotitoare" iar cu ajutorul "Caruselului- Tara partnerului meu" fiecare echipa a avut prilejul sa-si imbunatateasca cunostintele despre tarile carora partenerii lor le apartin. Dupa pauza, printr-un exercitiu de incalzire-"Capcana prejudecatilor" elevii au depistat o serie de prejudecati si si-au expus parerea despre modul in care trebuie sa se comporte pentru ca aceste prejudecati sa fie atenuate sau sa dispara. Un exercitiu de evaluare a valorilor morale a deschis ample discutii atat in randul elevilor cat si profesorilor . Concluziile la care elevii au ajuns in urma discutiilor au fost scrise pe flipchart fiecare incercand sa gaseasca cele mai bune solutii atunci cand relationam cu ceilalti. In ultima parte a zilei profesorii au discutat despre planurile de lectie ale celei de a doua lectii on-line cu tema "Marile paradigme ale umanismului – Renasterea, Iluminismul, Drepturile omului – pecete a moralitatii".In aceasi zi, reprezentantii fiecarei scoli implicate in proiect au mers la Comisia Educativa a Municipialitatii unde s-a discutat despre proiect.
I
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu